Monday, November 5, 2012

30 Going 13

Oppsssss betul ke enty kali ni......
ok tanggal 5 nov 2012 genaplah umurku menjangkau ke 3 siries
yeeeee!!! sudah menigkat dewasa...
hehehe..sebelum ni muda remaja...huhuh

ok itu bukan ceritanya..
sempena hari lahirku ini..
en hubby telah mebuat surprise
dia telah menghadiakan Hp yg mmg aku sgt ingini
& aku eppy gle sbb apa yg aku ingini termakbul..

tp syg for give me d present..
tapi disamping hadiah yg diberi ada jugak ah selingan dgn nasihat
biasa lah kan...hubby doakan kesejahtreaan aku..di berikan rezeki..
di panjagkan umur..di permudahkan segala urusan..
terima kasih sekali lgi kerna sentisa berada disamping aku...
yg penting hubby nak ada sedikit perubahan dalam diri aku...
bukan perubahan kuruskan bdn ke apa ye kwn2,.,
perubahan dri segi muhasabah diri(aikk betul ke perikata tuh..hihiih)main bedal je plk...
menjadi seorg isteri & ibu yg lebih baik...lebih segala2 nya...
i'allah segala pesanan en hubby akan saya tunaikan i'allah
dgn izinnya..


pic di hari lahirku...:-)

No comments:

Post a Comment