Monday, October 29, 2012

Aidil Adha 1433-H

Raya haji kali ni hanya kami 4 beranak je di perantauan seberang laut
(penang je kot...) hehehe tp terpisah dgn laut jugak ah..
tanpa ahli keluarga..
malam raya aku masih lagi sempat memasak judah untuk raya..
wlpon x seberapa..
tp risau jugak kalau2 takde org nak dtg..
dah jenuh nak abiskan makana semua ni..

so menu simple je yg aku pilih...

SOTO ayam + nasi Impit
Kuah Kacang + nasi impit jugak...

pic takde x sempat nak amik..

ptg raya baru ktorg kuar rumah raya umah abg ipar aku..
a.k.a abg hubby dia kwen ngn org sini..
so diorg ah sedara terdekat kami..
ada jugak lah  suasan raya..mkn pon sedap2..

malamnya aku ajak mbr opis & fmly abg ipar aku ni dtg raya umh
pulak...so abis jugak lah makanan ktorg...so takde ah mebazir..hihiih...
alhamdulillah

ini kami di petang raya,,,

 happy family
 mmy & fayyadh
 my 2 hero


 BBQ nite...

No comments:

Post a Comment