Wednesday, August 8, 2012

MENU BUKA POSE

hhurrmm pose kali ni..rajin plk aku masak..
tok sahur & buka...
wlpon ada anak kecik..sempat jugak aku lari2 ke dapur...
kalau zaman anak dara dulu..
jgn harap lah nak masak sgt..
stakat tlg mak potong je..
dah siap g depan tv,.,..layan tv..
dah azan bru dok kat meja makan tggu nak mkn je..
hhurmm..rupanya baru akau tau..bkn sng jdi mak ni..
utuk kenyangkan perut yg lapor suami & anak2 mak sanggup bertungkus lumus memasak..

 masak lemak cili api siput sedut
 in da making kuih badak berendam
 dahhh siap..leh makan dah anak2 badak hijau ni..hehe

NI MENU HARI KE-18 puasa....

AYAM PANDANN GORENG
 sudah siap adunan & menganyam ketupat
 anyaman yg ikut suka ati aku je...hehe
 adunan yg diperap selama sejam je..
sebelum buka pose tu je masa yg tnggal..
 sayur campur utk farisya...feveret dia ni...



taaadaa~~~ dah siap leh mkn...

*MENUA MAKAN NI ADALAH HARI YG BERLAINAN YER>.
bkn pada hari yg sama..:-)

so ni adalah sebahagian menu berbuka yg sempat aku tgkp gambar..:-)

No comments:

Post a Comment