Monday, May 28, 2012

menanti....& menugguuu...

yeeaahhh!! itu lah keadaan aku sekarang...
sambil menanti & menuggu...
punya ah bnyk barang2 ktorg bwk dri penang..dah mcm nak pindah umh je tgk..
segala2 kte org bwk dri sana...
nasib tak bawak peti ais..mesin basuh..ngn tv semua...
hahahhahaah~~~
tilam2..toto...basikal farisya,,,..dah penuh satu kete...
:-)

sekarang ktorg sudah berada di kuala lumpur di rumah kedua ibubapaku...sambil menanti & menuggu.,...
saat utk melahirkan...iisshhh takut plk ble di pikir....bila lah agak nye...
dari hari ke hari...ape pulak keadaan aku kali ni..
adakah berbeza dgn keadaan sebelumnya....
di harap kali ini lebih di permudah kan...
dok umh fmly sng skit...rasa selamat..g pon kat umh mmg ramai org....
so ada ah org2 leh tgk2 farisya..
kebetulan cuti sek..so adik aku yg bongsu leh ah melayan farisya...
& aku terpaksa kidnap anak buah aku si alya..
supaya boleh menjadi teman farisya...takde ah penat aku & hubby nak melayan dia...


muka aku pon dah sembap...dah macam apam pon ada...klu nak upload rasa malau plk tgk meka sendiri..
hehehe..tp tu semua aku x pikir sgt...
yg pntg saat yg ditunggu akan berjalan lancar...
semoga allah permudah kan segala2 nya..
amin~~~

No comments:

Post a Comment