Tuesday, May 22, 2012

kesalahan berfesyen

last nite..aku pln ah nak bwk si farisya ni makan..boleh plk time org makan dia taknak..
bile dah abis mkn bru sibuk ckp lapoorr...so sowi yer syg lauk & nasi mmy & ddy dah abiskan..
so atas dasar kesian...kami pon kena jugak ah cari tempat mkn utk budak kecik ni,..
klu nak masak, jgn harap ah..dah penat kot mlm2 nak masak lagi..td balik keje pon dah terus masak...
dgn perut ku yg memboyot ni...igt pas mkn nak rest2 tgk tv..pastu tido..
tp x boleh ah biar anak kelaparan...

so farisya dgn excited nye...bersiap ah sendiri...aku just kasi baju & seluar den dia pakai ah sndiri..
nasib dah pandai bersiap..aku pon bersiap jugak...

at last bile aku kuar bilik...hhurrmmm ini lah hasilnya........
kesalahan berfesyen yg telah farisya lakukan...


yg ni agak comel lah...amlim anak mmy ni..
dia kata nak pakai tudung..
soooo ok je lah kan..


 ayu je nampak kan..

hhuuurmmm tapi yg ni per citer...
leh plak bertudung...
pastu pakai short jerk...
pastu siap stokin ropol2 lagik...hhiisshhh kalau nak berfesyen pon farisya..
jgn lah x betul...
hehehhheeh...

peeeeaaacceee!!!!!

No comments:

Post a Comment