Thursday, August 11, 2011

Airmail

Suddenly ma colleagues call ma extension dat i got an airmail pos from Thailand..
hhuurrmm at last smpai jugak kiriman yg hendak diberikan pada ku..
rasanye ambik masa dekat smggu jugak bru smpai..
ye ah...jauh kot..& + mail dri luar msia...
orang2 kat opis agak terkejut ah..pahal aku dapat kiriman dr thai..
dgn kotak yg agak besor jugak ah....
pastu g pos kat opis plak..

tapi ape2 jenis pos-mengepos..mmg aku almatkan ke opis..tak pon ke opis hubby..
ye ah..posman sure antr brg during opis hour..dah tentu2 ah..time mctuh..ktorg pon mmg ada kat opis..
tp yg x best nye klu pos kat opis..ramai ah makcik2 kepoh..hihihi..

ini lah kirimannye...:-)


pehhh siap kastam bukak dulu kotak tu..nak check ape ada dlm ni..
mne ah tau ada mercun ke...etc..ye ah skg kan bln pose..
ramai ah amik mercun dr sana..

diterbangkan dri thailand..
made in thailand!!! (sebut dgn irama lagu ye)

ditujukan kepada saya yer..
itu nama saya..
itu juga tempat saya bekerja..

haaaaa...inilah kirimannye..
hehehehehe..comey je kan isi dia...
:-D

sedap2..udang kering untuk wat kerabu...

P/S : sebenarnya ini adalah kiriman dri salah seorg guru yg dtg ke USM awl tahun haritu..den cter punye cter,,aku teringt masa g hatnyai last year..aku makan dorg nye kerabu mangga.....
peeeehhhhhhhh!!!!!!!!!!!!!!!!! terbaek siut..mmg sedap gle ah..den aku ckp ah..udang kering tu takde jual kat sini...(atau aku yg x cri kot) kat tempat2 ada hasil nelayan @ laut ada ah kot..tp aku x tau nak cri...hihihhiih...

so dgn murah hati akak tu kata nanti dia blik patani dia akan pos kat aku benda ni..yeeaahh!!!
dpt jugak akhirnya...bkn utuk aku sorg..ada juga kiriman untuk org lain..:-)

TQ so much kak faida for d gve..
appreciate sgt2,,

No comments:

Post a Comment