Sunday, April 24, 2011

Dugaan puasa bukan di bulan puasa

Entry kali ini lebih tertumpu pada sesiapa yang ingin mengganti pose & pose sunat...
memandangkan hari ini hari isnin...
subuh tadi aku berniat untuk mengganti puasa & puasa sunat..
al-hamdulillah sebelum azan berkumandang aku sempat minum segelas air..
ok lah buat basah2 tekak..
sewaktu otw ke opis..aku ckp dgn en.hubby yg aku pose arini & blik awal untuk aku berbuka..
so dia ok je..sbb slalunya ktorg akn smpai lewat kadang2.

soooo nak di jadikan cerita...
setiba di opis...aku biasa ah gosiping pg2 dgn akak2 kat opis ni..
den sorg akak ni dia mmg rajin membuat kek..
so.tgh borak2 dia mempelawa kek yg dia bawak..
smbil beborak2..sorg2 ambik kek tu..
& tanpa aku sedari..aku pon..amik jugak..
peeeehhh memang sedap aku makan...
laassssttt2....ALAMAKKKKKK!!!! yath pose arini,,,
terkeluar perkataan itu...:-)
tapi tgn masih dok suap masuk mulut lgi kek tu...
SO arini saya tak jadai pose :-( mode : sedey

No comments:

Post a Comment