Sunday, April 10, 2011

1st Movie For farisya...

okeh diz weken mmg gue dah pln nak g ngk movie ni..

dgn ma beloved fmly lah...(hbby & sweety farisya).
so mula pln nk tgk kol 5pm..last2 dah full ah plk..ye ah sbb ktorg smpai pon..kol 4.30pm..hehehe
so last2 amik ah kol 7pm nye show...so by d time..berjalan2 ah kami di dalam QB (queensbay mall)..saje je nk memenuhkan masa menunggu...

Ok ble dah time..:-) ktorg pon msuk dlm ....
Mula2 farisya sgt lah sng ati...dpt mkn popcorn...
ble strt je intor...paaappp!!!!..iklan2 yg ada tu kuar....terus farisya ter........diam...seketika..
terkejut ah...tertiba ada TV besor gedabak & sound system yg mmg gempak...
ye ah kat umh farisya tv kecik je..sound pon like2 jerk...hehehehe
ok takpe lgi...gue & hubby just be waitg je ah..mne ah tau..tertiba budak ni wat hal ke..
klu dia wat hal ktorg pln kuar je terus...

yyeeeeaahh!! strt je movie RIO tu...burung2 dlm cter tu berdansa...
yyyaaahh farisya pon turut berdansa jugak..
gelak jugak ah bdk dok sebelah gue tu tgk gelagat farisya..

hhuummm..half way cter...farisya dah boring..ye ah dia bkn paham pon + dia ngantuk...
aaaaahh..time tu ke-tensionan ddy pon dtg./...ddy yg wat farisya nagis..mmy yg puas nk memujuk nye.....

attllasstttt..diam jugak farisya..smbil tgn & kaki my lenguh gle...sbb farisya zzzzzzzzzzzzzzzzzz.....
:-) dapat jugak mmy & ddy habis tgk movie ni...- the end-

aksi kami sedikit sebanyak :-P

otw..yeaaa farisya suka sgt jenjln..

dekat pintu masuk..

farisya wif ddy & popcorn

mmy & farisya...

No comments:

Post a Comment