Tuesday, February 15, 2011

:-) new Hair Style 2011

hhurrmm setelah berfikir2//ble kan agaknye aku ingin mengubah style rambut..

yyaaaahhh so disebakan cuti hujung minggu aku tidak ada plan ape2..& hubby ada dirumah..
yaahhh aku sgt memerlukan dia berada dirumah..kerna dia perlu menjaga farisya sewaktu aku pergi ke saloon...so perkhidmatannye amat aku perlukan..hehe...

hhhuurrmm biasa;ah kan..klu smpai 5 jam membuat rambut..mmg x sah lah kan.....
so sampai naik kebasa dah bontot ku ini..duduk je..
ada jugak lah dua 3 kali en hubby kol..tnye x siap2 lgi ke...iisshh kan i dah pesan buat rambut mmg lme..so u kena sabor sikit lah syg.....hehhe./.

pape pon tq tu en hubby coz berjaya menjaga anakanda tercinta....:-)

new hair style collection...

dah wat rambut...g jenjln jap..

bru blik dari saloon..amik pic dulu..

yeeaahhh bergambor lgi untuk tgk hasilnye...
:-)


No comments:

Post a Comment