Tuesday, August 31, 2010

:: Shopping raya & Jln2 during merdeka day::

Tahun ni aku hanya bershopping di penang aje lah..
takde lgi..KLCC..SOSO..PAVILION..MIDVALLEY...SG WANG..LOT 10..OU..dll lah...

yang ada...QUEENSBAY...GURNEY PLAZA...SUNSHINE...tu je kot yang aku pergi kat penang..
tp ok jugak..tak yah pening2 nak g bnyk tempat...g satu dua tempat pastu beli je lah barang2..

raya tahun ni kami menyambut ala kadar sahaja..mungkin lebih kepada farisya....kami ibu bapa tak yah sakan sangat lah rasanya. :-)

Keadaan mmg lah agak sesak terutama nya di QB, kerna bukan sahaja org dr penang yang datang...kerna ada juga org dr negara jiran seperti kedah & perlis..ini terbukti kerna aku terserempak dgn kwn lamaku yang menetap di perlis...untuk shopping raya...

nasib lah si hubby tak moddy sgt..klu tak..mau dia patah blik..tak jadi nak g shopping...

antara aksi kami disana...



3 comments:

  1. topman daa start SALE GILA-GILA x akak?

    ;DD

    ReplyDelete
  2. haha..sian ko kan..xde lagi shopping mopping di sg wang,ou...balik kl nanti shopping la puasa2 ek..hikhik

    ReplyDelete
  3. Aryn : hehehehehe,....nak wat cmne...
    blik Kl x smpat nye nak shopping mopping..
    :-)

    ReplyDelete