Wednesday, January 13, 2010

Pengalama Pertama

Menjadi ibu adalah saat yg mengembirakan & menyeronokkan, tp ia memerlukan banyak kesabaran & pengorbanan untuk menghadapi kehidupan baru yg mula berubah.

Yang paling utama aku memerlukan pengorbanan atas setiap perubahan,aku terpaksa korbankan masa tidur ku memandangkan farisya akan menyusu setiap 2 jam..bayangkan lah sebelum nih aku lena jer tidur di ulik mimpi hingga ke pagi.tp skg setiap 2 jam aku akan tersedar untuk memberi susu pd farisya.seolah2 ada alarm je coz aku akan tersedar dgn sendiri setiap 2 jam.magic kan kuasa ibu tu..huhuuhh..

pengorbanan kedua ialah berpantang..hhurmmnama pon pantang so mcm2 ah kena pantang..mmg menyeksakan tp kena lah iktu cara tradisional jugak terutama dr segi makanan..hhurmm...mcm2 tak leh mkn....

No comments:

Post a Comment