Sunday, May 31, 2009

>>>Pertama kali shopping :)

Maksud pertama kali shopping aku ni adalah..
* pertama kalinya aku shopping barangan baby...
sebelum nih...stakat lalu2 je smbil tgk..
tp kali nih..sambil lalu, sambil tgk & sambil kena beli...

Mmg seronoklah membeli barangan baby..tp kecik2 pon size nye...hg nye agak besor jugak.. :)
tp takpe nih yang pertama so kena ah yg baru takkan nak pinjam org lain punya plkan..
hhurmmm mmg sonok sbnrnye tgk brg2 tu..geram sgt..rasa nak beli je semua yg ada...
tp membeli nih..kena ikut budget,.,,takleh nak ikut nafsu...list dulu mne brg yg penting..yg tak bape pnting..nanti pon boleh beli..

Disebabkan hubby ku jauh..kena ah tggu dia blik kl bru ah berkesempatan g bli brg2 nih..dia pon agak excited jugak membeli brg2 baby nih..ye ah masing2 ada citarasa tersendiri.. :)
aku ajak mak aku sekali..ye ah..kadang2 kite kena tnye pdgan org tua jugak..mne yg patut beli dulu...& mne yg patut beli kemudian....

Mmg penat ah berjalan 1 hari suntuk semata-mata nak cri brg2 baby nih...smpai dah x leh nak jln aku..ye ah..dlm waktu skg nih aku cepat sgt penat..so kena ah duduk jap bru smbung membeli..tp syg aku x berkesempatan merakam kan gmbr2 sewaktu membeli belah..sebab dok sibuk memilah brg takde masa nak posing2..hhehee..klu ada msti best ah wat kenangan..

Kepada kwn2 aku yg bakal menimang cahaya mata..aku doakan kalian semua sehat sejahtera..& pada siapa yg belum ada, insyallah rezeki akan ada nanti..sama2 ah kte doakan kesejahteraan semua.. :)

2 comments:

  1. waa...
    beli barang baby yer mesti geram je tgk kan..
    tapi ingat beli biar saiz besaq
    kalau yg kecik2 ni tkt baby nanti kuar besaq..
    atas pengalaman aku lah..tak rugi nanti leh pakai sampai besaq.

    ReplyDelete
  2. hhurmm..mmg best pon.naik gle tgk semua brg2..hehehe..mmg beli besar pon..sbb kecik2 leh pakai kejap je..klu besaq leh paaki lme skit..
    :)

    ReplyDelete